Opiniones Cibus 2000 Col.lectivitats Montcada i Reixac

CORONAVIRUS: ¿Te sientes seguro en tu trabajo?

¿Qué medidas toma tu empresa contra el coronavirus? ¿Hay teletrabajo?

La empresa fue calificada 10 veces con la última calificación el 2020-04-15 19:33:47 con un promedio de 4 estrellas
montse lazaro noticias

Cibus 2000 Col.lectivitats ha preparado una nueva entrada que está en su sitio, os animo a leerla.

TIAN PROVENÇAL

El nom d’aquest plat ve del recipient de fang, de forma ovalada, que s’utilitzava tradicionalment a la Provença per coure al forn.
Avui dia en diem tian de un gratinat de verdures tallades a làmines i disposades en capes o en fileres regulars.
Com de tots els plats tradicionals, n’hi ha moltes varietats, i a cada casa hi afegeixen el seu toc especial. També hi ha qui fa volar la imaginació i fa un tian de carn, de peix o de fruites gratinades.
El que us explico és el més tradicional, de verdures de temporada que poden variar al llarg de l’any.  A mi m’agrada bastant el fonoll, i per això n’hi poso, però de vegades és una mica difícil de trobar. No passa res si no en teniu, no n´hi poseu i quedarà igual de bo.
Hi queda molt bé el formatge. Podem posar-hi trocets de formatge de cabra per dintre, i que també es cogui, o be tirar-hi encenalls de parmesà per sobre un cop és cuit.
Necessitarem una safata que pugui anar al forn i que sigui una mica fonda, suficient per que ens aguanti les verdures colocades en vertical.
Pot servir com a primer lleuger o com a acompanyament d’un plat principal.

INGREDIENTS
Per 4 persones1 albergínia 1 carbassó4 tomàquets1 ceba tendra1 fonoll1 pebrot vermell3 grans d’allolisal, pebreherbes de provençaformatge parmesà ratllat (opcional)

PREPARACIÓ
Tallem l’albergínia a làmines d’uns 4 mm, les salem i les deixem uns 30 minuts perque perdin l’amargor. Després les passarem per aigua per treure la sal i les secarem una mica amb un paper de cuina.Tallem els grans d’all a trocets petits i en posem una mica pel fons de la safata.Tallem totes les altres verdures. La ceba i el fonoll ben prims, el carbassó i el pebrot no cal que ho siguin tant, uns 4-5mm.Posem una mica d’oli a la base de la safata de forn.Agafem les peces de cada una de les verdures, alternant-les, i les anem posant en vertical per tota la safata. Han de quedar bastant apretades, perque al coure perden una mica de volum.Repartim per sobre els trocets d’all que ens han quedat.Ben amanit amb oli, sal i pebre.També hi posem un grapat d’alguna barreja d’herbes.Al forn a 180º per 1 hora i 15 minuts. A l’hora de servir s’hi pot posar una mica de formatge parmesà per sobre.

JuaJo
COVID-19

¿Quién en Cibus 2000 Col.lectivitats es responsable del proceso de cuarentena?

Yusef

Cibus 2000 Col.lectivitats es una empresa en el área de servicio de restaurantes, con un excelente ambiente laboral y que respeta al trabajador. La comunicación del equipo de trabajo es fantástica. De verdad me gustaría saber si otras personas han experimentado lo mismo con esta compañía.

admin

¿Qué podéis decir acerca del trabajo en la empresa Cibus 2000 Col.lectivitats ? Desde hace un tiempo no hay nuevas informaciones de nuevos trabajadores.

Mireya noticias

Mirad, Cibus 2000 Col.lectivitats ha publicado la nueva noticia en su web. ¡Qué bien!

VERDURES AL FORN AMB HERBES

De vegades les verdures poden ser una mica aburrides, per això val la pena de intentar-les fer d’una manera més atractiva. Aquesta recepta tant pot ser un entrant com un acompanyament, apta fins i tot per a vegans, i us asseguro que de verdures aburrides no en té res.Evidentment, els tipus de verdura que hi posem son variables, depenent de la temporada, del que tinguem a casa, o simplement del que ens agradi.Si hi volem posar tomàquet, no cal coure’l al vapor. El colocarem directament, tallat a trossos, en la safata abans d’entrar al forn.

INGREDIENTSPer 4 persones2 patates1 boniato4 pastanaques1 carbassó1 albergínia1 ceba1 pebrot vermelloli, sal, pebre, fines herbes
PREPARACIÓPelem les verdures i les tallem, algunes a trossos de més o menys uns 2 cm i les altres en tires llarges de 5-6 cm, per donar-hi una mica de varietat.Primer les hem de coure al vapor: totes juntes i que coguin uns 15 minuts.Preparem una safata de forn amb una mica d’oli a la base. Hi posem les verdures, les amanim amb oli, sal, pebre i herbes.Al forn a 200º per uns 20 minuts.

haroon noticias

¿Quizás ya habéis visto que Cibus 2000 Col.lectivitats ha publicado noticias?

BOTIFARRA ESPARRACADA AMB BOLETS

Passejar pel mercat i veure les varietats espectaculars de bolets que se’ns ofereixen és un dels grans plaers que no ens hem de perdre a la tardor. Rovellons, pinetells, rossinyols, camagrocs, llenegues, trompetes de la mort, etc, etc… Quantes possibilitats ens donen a la cuina!Una recepta molt senzilla, tradicional i saborosa és aquesta que us explico avui. Podem utilitzar qualsevol dels bolets que trobeu, i també hi queda molt bé una barreja de diferents tipus. Al menys a Granollers, la majoria de parades del mercat que venen bolets també ofereixen barreges fetes per ells mateixos i això és el que jo acostumo a comprar per fer aquesta botifarra esparracada.Heu de observar bé els bolets, sobre tot els rovellons per la part de dalt del tronc tallat, per evitar que hi hagi cucs. Un altre recurs  que no queda gens malament, i a més el tenim disponible tot l’any, és comprar una bossa de barreja de bolets congelats de La Sirena.

INGREDIENTSPer 4 persones4 botifarres mitjanes300 gr de bolets2 cebes de figueres1 tomàquet1 raig de vi blancall i juliverdoli
PREPARACIÓPrimer preparem els bolets: els netegem passant-hi aigua i, amb compte, eliminem la sorra i la brossa que tinguin enganxada.Un cop nets els posem en un colador i els assequem una mica amb un paper de cuina.Posem una mica d’oli en una paella i quan és calent hi tirem els bolets. Veurem que treuen aigua. Quan ja n'han tret molta i ja no en treuen més, els agafem amb una escumadora i els reservem en un plat. Serà cosa de pocs minuts. Llencem l’aigua que ha quedat dels bolets.Tallem les cebes a tires i les posem en una altra paella o en una cassola amb oli. Que cogui uns minuts fins que és transparent.Traiem la pell de les botifarres i les esmicolem. Les afegim a la ceba.Hi ha botifarres que ja vénen amb sal; si son d’aquestes no caldrà que n’hi posem nosaltres.Quan comença a ser tot daurat hi afegim el tomàquet ratllat, els bolets, el vi i l’all i juliverd. Que cogui una estoneta (uns 12-15 minuts) tot junt, remenant de tant en tant per que no s’enganxi.

Tatii noticias

Ya está la última entrada de Cibus 2000 Col.lectivitats en su sitio, podéis aprender muchas cosas interesantes, ved

ARRÒS AMB VERDURES I VINAGRETA DE TOMÀQUET

Si us agraden els arrossos freds aquest us encantarà. Té un punt d’àcid, i una mica de dolç, que el fa molt original.Com a verdures hi acostumo a posar pastanaga i carbassó, però també hi poden anar bé l’albergínia, la ceba tendra, l'api o el pebrot. És millor tallar les verdures bastant petites; això ho podem fer amb un ganivet o un ratllador gros, però serà molt més ràpid si utilitzem qualsevol eina que ens ho faciliti. N’hi ha moltes, però actualment està de moda un estri molt senzill i barat que ho fa en un instant.

N’hi ha diverses marques semblants i el seu preu no arriba als 25€. Per tallar ceba és una meravella, o per picar pastanagues, rabes, tomàquets, etc.Podem utilitzar un arròs normal, però també hi queda molt bé algun especial per amanides, que porti una barreja d’arròs salvatge, integral i normal.

INGREDIENTS
Per a 4 persones250 gr d’arròs150 gr de pastanaga150 gr de carbassó
Vinagreta de tomàquet:1 tomàquet100 gr d’oli d’oliva20 gr de vinagre de poma15 gr de sucre1 pessic de salherbes provençals

PREPARACIÓ
Bullim l’arròs 15 minuts en aigua amb sal. Si és barrejat amb salvatge o integral sol necessitar una mica més de temps, uns 20 minuts. Quan sigui cuit el posem a un colador i hi passem aigua freda per que no ens quedi enganxat. Colem bé.
Pelem la pastanaga i la tallem ben petita i també tallem petit el carbassó sense pelar-lo. Barregem amb l'arròs cuit.
Ara fem la vinagreta: Piquem el tomàquet bastant petit i el posem en una paella, afegim l’oli, el vinagre, el sucre, la sal i una mica d’herbes provençals. Ho fem coure uns 5-6 minuts fins que el gust acètic del vinagre ja no sigui tan fort.
El tomàquet el podem picar amb el minipimer i quedarà bastant desfet, amb un ganivet o amb l’eina que us he explicat. De totes maneres està bé.
Incorporem les herbes i la vinagreta a l’arròs i ja ho podem servir.