COIBBarcelona

Opiniones COIB Barcelona

Tipo de contrato: durada del contracte, laboral temporal

ADMINISTRATIU/VA ATENCIÓ COL.LEGIALOferta de trabajo
Tipo de contrato: durada del contracte, laboral temporal, parcial

¿Sabéis qué está pasando en la empresa COIB ?, porque no publicáis nada desde hace un tiempo y me preocupa un poco si hay prácticas allí ahora.

Col·legi professional precisa incorporar un/a administratiu com Assessora/a Personal de l’Àrea d’Administració Col·legial a jornada completa per atendre a la...

Tipo de contrato: jornada completa
18.000€ al mes
18.000€ al mes

Col·legi professional precisa incorporar un/a administratiu com Assessor/a Personal de l’Àrea d’Administració Col·legial a jornada completa per atendre a la col·legiada i al col·legiat telefònicament i presencialment, en tot allò que sol·licitin.

Les principals funcions que haurà de realitzar són les següents:

- Atenció telefònica i presencial de les col·legiades.

- Realitzar la gestió del correu diari.

- Facilitar la informació sobre els serveis de la corporació

- Actualitzar les dades de les col·legiades en el programa de gestió col·legial

- Atendre als docents i alumnes, i en general, donar suport administratiu al departament i d’altres departaments en funció de cada necessitat de forma puntual.

- Donar un servei administratiu correcte i eficient al col·lectiu, realitzant tots el tràmits col·legials

Tipo de puesto: Jornada completa

Sueldo: 18.000,00€ /mes

Educación:

FP Grado Superior (Requisito deseable)

Ubicación:

Barcelona, Barcelona provincia (Requisito deseable)

Idioma:

català (nivell C) /castellà (Requisito mínimo)

Dejar una opinión sobre COIB - Barcelona

ATENCIÓN: Recuerda que tu opinión debe ser conforme con los términos y condiciones y lo más sustancial posible - nos interesa que nuestros usuarios puedan - también gracias a tu entrada - saber cuánto más mejor acerca del trabajo en la empresa COIB

Otros empleadores en Barcelona