MOTOS BOQUET

Calificación 1/5
En total 2 calificaciones

Opiniones MOTOS BOQUET

Califica la empresa
Comparte tu experiencia para ayudar a los demás
Calificación
en total 2
5 estrellas
4 estrellas
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella
100% de calificaciones

¿El salario medio en MOTOS BOQUET depende del puesto?

¿Qué quieres saber sobre MOTOS BOQUET?

Todas
Positivas (0)
Neutras (5)
Negativas (3)
Últimas reseñas
Últimas respuestas
Más populares
No verificamos la experiencia de los usuarios
Fecha del acontecimiento 2022-04-23
Evaluación del usuario:

Vull compartir la meva nefasta experiència viscuda en aquesta botiga-taller de reparació de motos, per la qual cosa no li recomano a ningú, si no desitgeu tenir problemes greus diversos en el manteniment de la vostra motocicleta o scooter.
Us explicaré la veritable i negativa experiència que he hagut de viure i patir a causa de la manca d'ètica i formalitat d'aquests "professionals???" del món del motor.
Vaig omençar a portar el meu scooter MIIT 330GTS -en garantia- donada la proximitat al lloc on visc -és una marca xinesa "dubtosa" i amb molt pocs concessionaris de proximitat-.Varen fer-me les dues darreres revisions de la moto a un preu força elevat, però que vaig acceptar i abonar sense polemitzar en absolut.
El problema més greu i inacceptable, ve donat després de rebre un cop per darrera que vaig patir per part d'un cotxe amb el meu vehicle de dues rodes, tot aturat en un semàfor en vermell. La companyia contrària accepta la culpabilitat del seu client i perita el siniestre al concessionari objecte de la meva exposició: MOTOS BOQUET de Mataró.
Passen diverses setmanes i finalment m'entreguen el vehicle amb peces del carenat -peritades i cobrades- sense canviar ni pintar, donat -m'expliquen- que el distribuïdor per Espanya -altres impresentables-, no disposen del material necessari en estoc a causa dels problemes de distribució generats per l'aturada mundial del COVID 19-.Hem demanen que els signi el full de reparació sota la promesa de resoldre-ho el més aviat possible per així poder cobrar el total de la reparació a l'assegurança contrària. En un gest de confiança i bona voluntat -ingenuïtat?- accedeixo i els signo l'esmentat document. Passen mesos i més mesos i hores d'ara encara no han resolt el meu problema degut a la seva falta de compromís amb el client i encara més pel que considero una flagrant manca dʻètica i professionalitat.
Una llàstima no haver llegit abans les ressenyes d'altres usuaris a la seva web.
Emparant-se en aquesta aportació escrita, sé que consideraran tenir encara més arguments??? per no complir amb el seu deure professional i resoldre el problema pendent vers el meu vehicle. M'hen penedeixo en fer-los confiança i donar feina a una empresa de gent impressentable com la referenciada. Sensa cap mena de dubte, sé què hem tocarà gratar-me la butxaca i pintar-la pel meu compte per tal de poder vendre-la.
Com ens explica la sàvia dita castellana: “Més és va perdre a Cuba”, no m'importa gens. Això sí , desitjo que el que s'han embuxacat sense escrupols, els serveixi per costejar-se el tractament d'una greu circumstància negativa que els pugui afectar.
Companys moteros, si heu de cercar un taller de reparació o adquirir qualsevol tipus de vehicle, MOLT DE COMPTE!!! us recomane que exploreu altres alternatives més serioses i menys prepotents que l'esmentada botiga.
Gaudiu molt de la nostra afició a les dues rodes, lluny de gent que no us doni el servei, la qualitat i el preu que ens mereixem.
Molta prudència i seguretat a la conducció, estimats "motards".

¿MOTOS BOQUET se ocupa del mantenimiento de las motocicletas de todas las marcas?

MIIT
Fecha del acontecimiento 2023-04-29

Vull compartir la meva nefasta experiència viscuda en aquesta botiga-taller de reparació de motos, per la qual cosa no li recomano a ningú si no desitjen tenir problemas diversos en el manteniment de la seva motocicleta o scooter.
Us explicaré el veritable malson que he hagut de viure i patir a causa de la manca d'ètica i formalitat d'aquests "professionals???" del món del motor.
Vaig començar a portar el meu scooter MIIT 330GTS -en garantía- donada la proximitat al lloc on visc -és una marca xinesa "dubtosa" i amb molt pocs concessionaris de proximitat-.Varen fer-me les dues últimes revisions de la moto, amb uns preus prou elevats, però que vaig acceptar i abonar sense polemitzar en absolut.
El problema més greu i inaceptable, ve donat després de rebre un cop per darrera que vaig patir per part d'un cotxe amb el meu vehicle de dues rodes,tot aturat en un semàfor en vermell.La companyia contraria acepta la culpabilitat del seu client i perita el sinistre al concessionari objecte de la meva exposició: MOTOS BOQUET de Mataró.
Pasan diverses setmanes i finalment m`entregan el vehicle amb peces del carenat -peritades i cobrades- sense canviar ni pintar, donat -m'expliquen- que el distribuidor per Espanya -uns altres impresentables-, no disposen del material necessari en stock a causa dels problemes de distribució generats per la aturada mundial del COVID 19-.Hem demanen que els signi el full de reparació sota la promesa de resoldre-ho el més aviat possible i així poder cobrar el total de la reparació a la assegurança contraria.Amb un gest de bona voluntat i confiança -ingenuitat? ho faig i els signo l'esmentat document.Pasan mesos i més mesos i hores d'ara encara no han resolt el meu problema degut a la seva manca de compromís amb el client i encara més per el que considero una flagrant manca d`etica i professionalitat. La seva resposta és força "sibilina": "no soc ben rebut a casa seva" (un establiment de servei públic, per cert), que tampoc contacti amb ells per via telefònica per tant que utilitzi canals digitals alternatius -wassup, email-.Així ho faig de manera reiterada i infructuosament, -com no podria ésser de cap altre manera, ressenyes de Google aportadas per altres usuaris decebuts a l'hora amb el seu comportament i la seva feina.
Una llàstima no haver-ho llegit abans.
Amparant-se en aquesta aportació escrita, se que els servirá encara més per no complir amb el seu deure professional i resoldre el problema pendent vers el meu vehicle.Una veritable llàstima no haver consultat les valoracions d'altres usuaris d'aquest taller abans de fer-los confiança i donar feina a una gent com aquesta. Sensa cap mena de dubte, se què hem tocarà gratar-me la butxaca i pintarla per compte propia per poder vendre-la.
Com ens explica la sàvia dita castellana: "Más se perdio en Cuba".
Companys moteros, si heu de cercar un taller de reparació o adquirir qualsevol mena de vehicle,MOLT DE COMPTE!!! us recomano que explore-ho altres alternatives més serioses i menys prepotents que l'esmentada botiga.
Molta prudència i seguretat en la conducció, estimats "motards".

Leila

Doncs et diré alguna cosa. Parleu com si fóssiu el propietari de la veritat, però capaç s'ha tractat d'un sol error. Potser creieu que a tots els va així de malament?

Fecha del acontecimiento 2023-07-16

No sóc el propietari de cap veritat, però els fets són els que són i la llàstima és que gent com aquesta, deixi en mal lloc, a la resta del gremi i de tallers de la seva zona, que probablement és comporten de manera responsable i professional amb els clients. Podeu mirar les ressenyes a Google, per valorar millor aquesta empresa i la del distribuidor MIIT per la Península (Jets MARIVENT). Això tindrà més fonaments d'opinions de altres usuaris del taller que ni ens coneixem.

No les compro ni un alfiler
Fecha del acontecimiento 2022-07-09

Es una (eliminado por el administrador) de una vergüenza la situación que con ellos he pasado....cara duras....

Tobías

estaría muy bueno si pudieras contar que fue lo que te pasó con ellos asi las otras personas pueden tomar una precaución, que te hicieron?

Anónimo

Perquè he viscut diverses situacions amb aquesta "botiga de tota la vida", encara molt més negativas. Les exposo en el meu comentari per alertar la resta d'usuaris. ALERTA amb aquesta gent!!!

¡Empresario!

Descubre más
anónimo
Fecha del acontecimiento 2022-07-09
Evaluación del usuario:

Me parece lamentable le he pedido un guardabarros de la h7360 y me llegó una de 125 de una cota es vergonzoso tardará en devolverme el dinero y no me devolvieron el importe de envío sabiendo que la equivocación era de ellos

Catalina

vale pero un error puede ocurrirle a cualquiera, no te daban la opcion de cambiar el producto por el correcto en vez de devolver el dinero? pregunto porque capaz eso tarde un poco menos

Anónimo

Molt similar -amb matisos- a diverses situacions viscudes amb aquesta botiga "de gent de tota la vida de Mataró". MOLT DE COMPTE COMPANYS!!

Catalina

De debò creus que siguin de tota la vida? 30 anys si més no?

Fecha del acontecimiento 2023-07-16

Caterina: se't veu el llautó i els teus comentaris fan un farúm de confabulaciò i connivència amb aquesta empresa que qualsevol ho veu a l'instant. Quina llàstima!!!

Esther
Fecha del acontecimiento 2019-10-06

MOTOS BOQUET
El día a día en el trabajo consistía en una gran organización, me encargo como comercial de la venta, mantenimiento y reparación de motocicletas y de sus repuestos y accesorios, es un lugar con buen prestigio en el área.

riki
Fecha del acontecimiento 2019-03-25

MOTOS BOQUET, Compra, venta. reparacion, distribucion, almacenamiento, importacion y exportacion de vehiculos y motocicletas, bicicletas, tanto nuevos como usados y sus accesorios y recambios. etc. Comercio al por mayor de vehículos automóviles, camiones, autocares, remolques, motocicletas, bicicletas.. etc. La empresa Motos Boquet Sl cuenta con 27 años de experiencia en su sector. La empresa Motos Boquet Sl con domicilio en Calle el Torrent, 39 -43, MATARO, BARCELONA. Su principal actividad CNAE es 4540 - Venta, mantenimiento y reparación de motocicletas y de sus repuestos y accesorios. La empresa Motos Boquet Sl está inscrita como Sociedad limitada. La cantidad de ventas de la empresa es Entre 300 y 600 mil €. Empresa que está buscando empleado de MECANICO DE MOTOS, que dicho puesto está pidiendo los siguientes requisitos como lo son los de Con varios años de experiencia. Con conocimiento de todo tipo de motores, de todo tipo de motocicletas, esto es esencial ya que es lo que esta buscando la empresa, los productos que maneja son asi, y es por ello que hace este tipo de trabajos, ahora bien la empresa tiene un cupo limitado de empleados por lo tanto deben de apresurarse a ir por el empleo si es que les conviene y les gusta.

¿Qué está pasando con el empleo MOTOS BOQUET ?, porque no hay nuevas informaciones acerca del trabajo y no sé cómo está ahora, ¿me ayudáis?

La capacitacion en empresas de Comercio en Mataró es igual en todas o tienen procesos distintos?

MOTOS BOQUET Preguntas frecuentes