La Vila Gran

Calificación 3.5/5
CL. Tarragona, 30 – 17820 Banyoles (Girona)
Cuidado de la salud
Calificación 3.5/5

Opiniones La Vila Gran

3.5

¿Contratan a menudo el personal nuevo en La Vila Gran?

Paco
Fecha del acontecimiento 2022-05-26

Volvería a utilizar los servicios de La Vila Gran.
Recomiendo la empresa.
Califico los servicios/productos de La Vila Gran en: 4.

Fina
Fecha del acontecimiento 2021-11-23

Tiene unas instalaciones muy nuevas y mucha luz. Y mejoran continuamente en calidad

Juanjo B.
Fecha del acontecimiento 2021-11-15

Por mi trabajo como comercial veo muchas residencias y debo decir que esta me pareció una de las mejores que he visto

Emmanuel
Fecha del acontecimiento 2024-03-26

Reseñas negativas sobre La Vila Gran mencionan problemas con las raciones de comida desproporcionadas, falta de uso de grúas, y dificultades con la ropa de los residentes. ¿Alguien puede compartir más detalles sobre la calidad de la atención y si se han tomado medidas para mejorar estas situaciones?

Miquel T.
Fecha del acontecimiento 2022-01-07

Hi hem tingut el meu pare fins que va morir i realment tan l'edifici com els professionals que hi treballen son excel·lents.

Joan F
Fecha del acontecimiento 2021-12-08

L'hem visitat perquè busquem una Residència per a la meva mare i ens ha encantat tan el lloc com les persones que hi treballen

Laura M.
Fecha del acontecimiento 2021-11-02

Mi abuela estaba en este centro hasta su muerte y estaba muy contenta.

Marta
Fecha del acontecimiento 2021-11-01

Es un muy buen sitio. parece un hotel y hay mucha luz y espacio. Me gustó mucho

Carme
Fecha del acontecimiento 2021-10-25

Molt bon centre; espais molt agradables, bons professionals i probablement la Residència on millor es menja de la província

Maria
Fecha del acontecimiento 2021-10-24

Doncs nosaltres estem molt contents amb aquesta residència i fa més de tre anys que hi tenim la nostra sogra

anonymous
Fecha del acontecimiento 2021-10-16

Mi abuela vivió ahí hasta que murió y solo tengo palabras de agradecimiento hacia la dedicación y el cariño con que fue tratada

Fecha del acontecimiento 2021-10-05

Fecha del acontecimiento 2021-10-05

Muy buena residencia: Tiene jardín, cine, salas muy espaciosas y con mucha luz. Las habitaciones son grandes y bonitas y todas con su baño geriátrico. Se come muy bien y en general están muy bien atendidos. Tuvimos ahí a un tío mio y estuvo muy contento.

Carmen
Fecha del acontecimiento 2021-09-27

Creo que mi tía no podría estar en un lugar mejor. Siempre que la visito me dice que la tratan muy bien

Dori
Fecha del acontecimiento 2021-09-24

He estado en esta Residencia por trabajo y realmente tiene unas instalaciones magníficas

Isma
Fecha del acontecimiento 2021-09-07

Soc conductor d'ambulàncies i la conec; crec que és una de les millors resis que he vist.

Carmen
Fecha del acontecimiento 2021-09-06

La meva mare està en aquesta residencia i estem molt tranquils; creiem que està molt ben atesa.

Ve por ahi y veras como la “cuidan”.

Miquel
Fecha del acontecimiento 2021-08-31

Vaig treballar més o menys un any. Vaig tenir bona experiència com a treballador. i el menjar sempre és fresc i molt bo. cada dia intentaven fer-ho millor per als avis.
les coses són negatives i positives a tot arreu, però voldria dir que és un bon lloc per als avis.
Recomano 100%.
Gràcies!!!

Lier

A ti también te dijeron de un día para otro que no volvieras?

Miren
Fecha del acontecimiento 2021-08-26

Mi madre vivió en esta residencia sus últimos días y solo puedo decir cosas buenas. Todos los que ahí trabajan se preocupan para que la gente que vive ahí esté lo mejor posible.

Fecha del acontecimiento 2021-08-25

Tenim el meu sogre amb alzheimer en aquesta residència i estem molt contents del servei i del tracte que rep. Creiem que está en molt bones mans

Laura
Fecha del acontecimiento 2021-08-24

Conec aquesta residència perquè soc infermera de primària i puc dir que és un molt bon centre on, com a la majoria de residències, el personal fa tot el que pot per a que els avis estiguin el millor possible. Des d'aquí tot el meu suport a les treballadores i treballadors dels centres residencials per la seva tasca ten dura i poc reconeguda

Una estudiant de periodisma.
Fecha del acontecimiento 2021-08-22

Quedo sorpressa del que s'hescriviu , no conec res d'aquesta residencia pero
hi ha tanta mala fe, despropoist i frustracio....que ho feu tan eviden que no es creible.!!!!!!
Bai , bai.

Yudit

Orque si

xxx
Fecha del acontecimiento 2021-08-19

El personal treballador canvia constantment, per què serà? Recepcionistes, psicòlegs, treballadores socials, cuidadores , cuiners, infermeres, etc. duren bén poc. Les famílies ho han d'observar i preguntar-se perquè?

Sobrina maruja

Muy de acuerdo con tigo. Gracias a la emfermera pude sacar a mi tia de alli (eliminado por el administrador) Es curioso pero en su receta medica solo se suministraba panales y tranquilizantes.....despues de diagnosticar un cancer de riñón hace 30 años y de remitir por dos veces consecutivas este es el cuidado hacia ella. (eliminado por el administrador) Hay te lo dejo! (eliminado por administrador)

La Vila Gran

Hi ha persones que treballen en aquesta residència des que va obrir. I hi ha persones que no hi duren gaire. Possiblement qui ha escrit aquestes linees es una d'aquestes persones de qui es va prescindir perquè no assolia el nivell exigit i escriu enduta per el ressentiment i la mala fe que atribueix als altres. Malparlar i difamar és molt fàcil, però comptem amb la confiança de moltes famílies que fa anys que tenen els seus grans amb nosaltres i això per a nosaltres és més important que les calúmnies de ex"treballadors" amb competències insuficients segons el criteri de la casa. Esperem sincerament que trobin feina aviat i es puguin dedicar a activitats més positives.

Ojazos

Bai bai

Antonia

Yo no soy trabajadora

Fecha del acontecimiento 2021-08-12

Sobrina maruja

(Comentario eliminado por administrador debido al incumplimiento de los Términos y Condiciones del foro.)

Sobrina de maruja

Sobrina maruja

(eliminado por el administrador)Seguiré opinando cuantas veces sean necesarias te guste o no!

M Marce Planes Julia.
Fecha del acontecimiento 2021-08-08

Hola .
No se perque escriviu tantes vegenades .... semble mes un joc..
d'algun/a ex treballador/a que encara no te feina. Per meva familia i jo , que vam portar a la mare
a la Vila Gran ,al Juliol del 2020 perque ens la van recomenar molt ,perque nosaltres som de Girona .I que nosaltres tambe ho fem i ho ferem ,despres saber d'aquets escris .....em pogut molt ben comprobar
que son mentides. Del treball d`aquestas persones no en tenim cap dupta Anna i Xavi moltes gracies i no cambieu mai ....encara que sigui dificil hi ha moltes families agraïdes.
M Marce Planes Julia

Perque es veritat ,tan jo com els meus cusins ho estem vivin aixi amb les nostres
mares .
Gracies per tot . Vila Gran.

Fecha del acontecimiento 2021-08-07

Califico la empresa en 5.
Los salarios aquí son: de 2000 a 4000 euros.
En La Vila Gran hay bono: formal.
Trabajo en la empresa 2-3 años.
Las ventajas aquí son: Horario laboral flexible.
La Vila Gran es una muy buena empresa.
Un día hábil es 4 horas.
bien

Fecha del acontecimiento 2021-08-07

La meva àvia hi viu des de fa tres anys i diu que la tracten molt bé. Li agrada el lloc, el menjar i les treballadores son molt amables. Creiem que és molt bon centre

¿La Vila Gran cuenta con buenos especialistas con mucha experiencia?

Hola
estic lleguin tantes ridiculesas ,que es potser mes un joc altra cosa ,i vaig quedar sorpresa del que escriviu ......, a nosaltres ens va semblar tenia que ser algun ex treballador molt ressentit per no trobar altre feina, i el Juliol del 2020 vam ingressar la
mare ,desde les hores podem dir el que es, tot plegat ,una gran tonteria ...i que si hi ha algun dessecor s'encara i segurament esteria resol .
I no fa falta tenir que escriura vegenades amades de un nom de mentides.
i dirvos que ja cansa .

Beti la fea
Fecha del acontecimiento 2021-08-15

L mía por desgracia ya estaba y fue saliendo todo poco a poco desde el 2019

Reina de inglaterra
Fecha del acontecimiento 2021-07-11

Tendrán buen jardin las mejores instalaciones buena cocina pero los cuidados a los residentes dejan mucho que desear.... (eliminado por el administrador)

Como la vida misma
Fecha del acontecimiento 2021-06-25

Los sueldos son una mierda.
Te pagan lo mínimo de lo mínimo y te exigen lo máximo de lo máximo,(eliminado por el administrador)

La residencia es PRECIOSA pero preferiría vivir debajo de un puente sinos soy sincero.

Como la vida misma

*NO DEBE SER FÁCIL*
(Me confundí en una frase)

Preocupada

Completament d'acord i sense entrar en detalls

Ex trabajadora

Toda la verdad jo estube trabajando como 2anyos i poco pero jo no llevaria a mi padre o ami madre alli(eliminado por el administrador)

123...7

¿Qué quieres saber sobre La Vila Gran?

La Vila Gran Preguntas frecuentes