Opiniones Serveis socials balears sociedad limitada.

¿Puedo trabajar de forma remota en Serveis socials balears sociedad limitada.?
¿Cuánto paga Serveis socials balears sociedad limitada. en comparación con otros?

¿Qué quieres saber sobre Serveis socials balears sociedad limitada.?

La empresa fue calificada 3 veces con la última calificación el 2018-12-13 21:07:19 con un promedio de 5 estrellas
kas

Es una empresa dedicada a las asistencia y servicios sociales para niños jóvenes disminuidos físicos y ancianos en centros no residenciales, el mejor trabajo de mi vida,estaba en un ambiente inmejorable,compañerismo,me levantaba feliz para ir a trabajar en el cargo de administrativo en recursos humanos.

admin

¿Puede que alguno de vosotros quiera compartir su experiencia? Sigue sin haber muchas opiniones sobre Serveis socials balears sociedad limitada.. ¿Puede que algún trabajador nos cuente lo que está pasando allí?

Deja una opinión sobre Serveis socials balears sociedad limitada.

Haga clic para calificar!

Califica la empresa

Haga clic para calificar!

Informa a los otros cómo se trabaja y cómo es el proceso de reclutamiento en la empresa Serveis socials balears sociedad limitada.. Opiniones en es.gowork.com comprueban los candidatos, empleados, empleadores y clientes!

Solo tienes que elegir 2 opciones y hacer click - es solo 5 segundos
Serveis socials balears sociedad limitada. es una empresa.
Las mayores desventajas de Serveis socials balears sociedad limitada. son:
FAQ
¿Dónde está ubicada la sede de Serveis socials balears sociedad limitada.?
La empresa Serveis socials balears sociedad limitada. está ubicada en Calle sant Sebastia, 69, Mao-mahon, 07701 , Baleares.
FAQ
¿En qué sector opera la compañía?
La empresa opera en Otro
FAQ
¿Cuál es la dirección del sitio web de la empresa?
La dirección del sitio web es http://www.serveissocialsbalears.com/
FAQ
¿En qué región opera Serveis socials balears sociedad limitada.?
La empresa opera en Islas Baleares

Opiniones sobre Serveis socials balears sociedad limitada. en las redes sociales

Serveis socials balears sociedad limitada. ha preparado una nueva entrada que está en su sitio, os animo a leerla.

LES EMOCIONS QUAN PRENEM DECISIONS

Hem de fer front a una situació crítica, o al contrari tenim entre mans un esdeveniment molt feliç? Les emocions bones i dolentes ens desborden, ens atabalen, i no ens permeten actuar de la millor forma possible. De fet, al cap d’un temps, pensem: perquè vaig fer això? Alguna vegada hem sentit aquella frase: no s’han de prendre decisions en calent. Perquè en una situació (bona o dolenta) les emocions ens passen per damunt, i eviten prendre les millors decisions des de la lògica. De fet, les emocions i la lògica són com vasos comunicants, com més emocions hi posem més baixa la capacitat de sensatesa que hi assignem. La millor situació és quan equilibrem les emocions i la lògica, el que anomenem actuar amb sensatesa, prudència o sentit comú. Enfront d’una situació hostil, dolenta, que ens altera, per exemple una discussió de família, un desacord al prendre una decisió, afrontar una presa de decisions amb la resta de familiars, el més habitual és deixar-nos endur per les emocions, per la nostra història, per com ens hem relacionat amb aquelles persones durant tota la nostra vida. El millor és parlar-ne, amb calma, sense dramatisme, sense pressa (per urgent que sigui prendre la decisió), i deixar el plat refredar un poc a la nevera per poder-lo menjar. Afronteu els problemes i les decisions d’una amb una, i cada dia, és un dia més. Res millor que la dita menorquina: «Qui dia passa anys empeny». També hem d’afrontar situacions positives que ens atabalen des de l’alegria, ens hem enamorat, ens han regalat un viatge, ens ha tocat la loteria, … o petites alegries que també ens fan exaltar. Igualment, si prenem decisions des de l’eufòria, segurament seran precipitades, desproporcionades, i inadequades. L’exemple més clar, és justament la loteria, aquells que els ha tocat un premi, i sense seny, s’han deixat endur per les emocions, han esdevingut pobres altre cop, amb molt poc temps. L’entusiasme, o l’apatia, són contraproduents, a l’hora de prendre decisions, per tant, les hem de deixar passar i afrontar els més fredament possible la presa de decisions. L’ansietat, és contagiosa, cap a les altres persones, i cap a altres àmbits de la teva vida. Si estem ansiosos, ens emboira també la presa de decisions, resoldre l’ansietat, és una primera fita, respirar, repensar, calmar-nos, ser conscients que en moments d’ansietat prendrem males decisions. La tristesa ens fa rebaixar les nostres expectatives, capacitats i objectius, ens fa reordenar les nostres decisions cap a la baixa, ens fa sentir menys capaços d’afrontar situacions. Crear expectatives baixes pot impedir que arribis al teu màxim potencial. Pots optar per les opcions més senzilles o no negociar, simplement per sentir-te deprimit. Tot al contrari, l’alegria o l’eufòria, ens fa prendre decisions per sobre de les nostres possibilitats i per tant, haver d’afrontar la frustració posterior, per no aconseguir-les. La ira o la vergonya ens indueixen també a decisions desesperades, ineficients. Les situacions d’incomoditat ens porten a perdre capacitats d’autoregulació, ens duen a estar «fora fua», a deixar de banda les habilitats racionals, i deixar-nos endur per les emocions negatives i precipitades, sense avaluar correctament els riscos que pot comportar. Una situació que ens agafa per sorpresa, ens origina la paralització, no ens deixa reaccionar, perquè també en aquests casos les emocions passen pel damunt de la lògica, i el nostre cervell deixa de funcionar a la mateixa velocitat que la sorpresa. Segur que us ha passat, heu tingut un conflicte absurd amb algú, al supermercat, al carrer, a ca vostra, i no heu reaccionat. Després quan heu arribat a casa, heu repassat mentalment la situació i heu pensat: «li hagués hagut de dir…». Si podem, és millor desplaçar en el temps la «sorpresa» de la reacció, si no podeu, millor deixar de dir, que dir o fer de més. Per prendre decisions equilibrades, reconeix les teves emocions, posa-l’hi noms (estic nerviós, ansiós, trist, alegre, …). Pren atenció a com et sents i reconeix com aquestes emocions poden distorsionar la teva forma de pensar i d’influir en el teu comportament. Posa-hi lògica i disminueix les emocions fent una llista de coses a favor i en contra de qualsevol decisió difícil, o important. I sobretot, no ens hem de rompre el cap en allò que és inevitable, que ja no es pot canviar, i centrar-nos en el que si podem millorar o resoldre. Endavant!!
Opiniones sobre las reuniones: ¿Son efectivas las reuniones en Serveis socials balears sociedad limitada.?
63%
¿Los empleados de Serveis socials balears sociedad limitada. pueden contar con horarios de trabajo flexibles?
63%