Afal Comunidades - Elena Azparren Huarte

Calle Viera y Clavijo, 19, 2º - Oficina 10, 35002 Las Palmas de Gran Canaria, Las Palmas
Sector inmobiliario

Opiniones Afal Comunidades - Elena Azparren Huarte

¿Hay buen acceso a Afal Comunidades - Elena Azparren Huarte en transporte público?

¿Qué quieres saber sobre Afal Comunidades - Elena Azparren Huarte?

Andre
Fecha del acontecimiento 2022-12-21

Worst admin ever. Never reply to emails. Nothing is done on complex.

Raquel

are u sure you are texting the right email? cuz i heard they had a pretty fast email answering, dunno, maybe you are mailing someone else?

Fecha del acontecimiento 2023-04-08

Absolutely correct. They overprice building projects to make money

Raquel

oh, that's big, what can you say about that? Share your story

allan
Fecha del acontecimiento 2023-05-15

We Had previous quotes for repairs from experienced builders afal was voted in and they came with their own quotes 5 times the amount from 3 builders 2 of whom would not give details the third we found out was a plasterer with no one working for him. Be careful of these peopel

Raquel

A really high price.. and finally you did not decide to use their services?

Fecha del acontecimiento 2023-07-03

We are now taking them to court. 19 owners out of 36. They have been making money this way for many years.

Raquel

I did not know that. I am curious about the conclusion of this case. What have you managed to determine?

Anonimo
Fecha del acontecimiento 2023-10-09

Siempre la misma escusa.
Srs. y Sra. Son ineptos y muy mala gestión.
Que pena para los Administradores de Fincas que hayan gente con esta.

Fecha del acontecimiento 2022-06-09

La peor administracion que he conocido jamas

Natalia

Escribes como si hubieras utilizado los servicios de muchos administradores de comunidades ¿Qué es lo que ha pasado con Afal Comunidades? acaso no dan un buen servicio, no atienden llamadas o reclamos, etc.

@Henry
Fecha del acontecimiento 2023-01-01

No incluso tardan un año en solucionar un problema serio para los propietarios. Vergonzoso.

Natalia

Pero si se supone que son los administradores no se encargan de gestionar esas cosas? Con que excusa te han atrasado tanto la solución?

Anonimo
Fecha del acontecimiento 2024-02-06

Vergonzoso.Esta Administradora son unos cara duras.
Las comisiones que se llevan por la mala gestión.
Sr. Hay que denunciar.

Sr. o Sra. Me uno asu opinión. Pero esto no sòlo en una opinión, desgraciadamente esto es un hecho puro y duro.
Sabe alguien donde se puede denunciar?

Fecha del acontecimiento 2024-03-01

I have been in the business of selling real estate for many years and have a degree in business management ans a BSC in Psych. Stay away from these people.

¿Puede que aparezca alguna persona que esté actualmente contratada que quiera compartir con nosotros algo acerca del trabajo en Afal Comunidades - Elena Azparren Huarte ? ¡Esperamos vuestras opiniones!

William
Fecha del acontecimiento 2022-07-31

Had them for 10 months. They don't reply to email. They think that they are in charge of everything. Very bad.

Mara

Why do you say they want to be in charge of everything? I don't quite understand what you mean

Fecha del acontecimiento 2023-05-12

We vare4 having many problems with these people they make projects that are overpriced to steal money. Please let me know your complex so that we can liase with you.

Afal Comunidades - Elena Azparren Huarte Preguntas frecuentes