Construcciones Arocris

En total 7 calificaciones

Opiniones Construcciones Arocris

2 usuarios
Califica la empresa
Comparte tu experiencia para ayudar a los demás
Calificación
2 estrellas
0% de calificaciones
1 estrella
29% de calificaciones

¿Qué tal el ambiente en Construcciones Arocris?

¿Qué quieres saber sobre Construcciones Arocris?

Todas
Positivas (2)
Neutras (1)
Negativas (1)
Últimas reseñas
Últimas respuestas
Más populares
No verificamos la experiencia de los usuarios
La reseña más popular
La reseña más popular entre los usuarios de Gowork
Ana i Vassil
Fecha del acontecimiento 2023-04-03
Evaluación del usuario:

Estem molt agraïts a Arocris per tota la feina han fet en totes les etapes de la construcció de casa nostra.
En primer lloc pels assessoraments professionals que ens van donar per optimitzar el Projecte, que no van ser pocs. Ens ajudaven a triar materials i colors si feia falta, entre d’altres.
Estem agraïts per la flexibilitat i adaptació a les nostres necessitats i pressupostos, com també per l’alta qualitat dels materials que utilitzaven. També estem agraïts per mantenir uns alts estàndards de construcció de tots els treballs realitzats pels seus treballadors o subcontractistes. En tot moment van estar, tant els treballadors d’Arcocris com els treballadors subcontractats, atents a les nostres necessitats.
Per últim però no menys important, gràcies també per ajudar-nos amb la gestió dels temes administratius del projecte.
Estem molt contents amb l’equip de Arocris i podem dir que el respecte era mutu entre l’arquitecte i Arocris. Al principi de l’obra no ens coneixíem de res i vam acabar la construcció com si fóssim amics.

Fecha del acontecimiento 2023-04-13

Moltes gràcies Ana i Vassil, ha estat un plaer treballar amb vosaltres.

Paule

Moltes gràcies Charo per la teva resposta també ofereixen assessorament i pressupost per a rehabilitacions?

Fecha del acontecimiento 2022-02-07

Empresa muy seria y profesional

Muchas gracias anómimo

Anónimo

Profesionalidad CERO

Asier

jaja pero al menos da argumentos y no solo este tipo de contenido sin justificación

Fecha del acontecimiento 2022-02-07

Empresa muy seria y profesional

¡Empresario!

Descubre más
Fecha del acontecimiento 2022-01-18

Nada recomendable

Fecha del acontecimiento 2023-04-13

Vaya anónimo!, veo que usted mismo se contradice en sus valoraciones.

Miguel

Claramente no se equivoca, por que no es el mismo anónimo, por las fechas y diferencias en los comentarios se deduce.

Construcciones Arocris Preguntas frecuentes