Opiniones Česká správa sociálního zabezpečení Barcala

Celia noticias

Recomiendo la última entrada en Česká správa sociálního zabezpečení. Es muy interesante

Na webu ČSSZ se nyní můžete přihlásit k odběru novinek

Česká správa sociálního zabezpečení spustila možnost odběru novinek, tzv. newsletter. Díky této novince tak bude efektivněji komunikovat s cílovými skupinami klientů.

Merche

Es un buen trabajo ya que al primer dia ya se notaba el buen ambiente, y al enseñarnos como iban las cosas alli fueron específicos y nos dieron tiempo para adaptarnos, trabajo como secretaria en el pago de las primas y me he desarrollado mucho.

Česká správa sociálního zabezpečení recientemente recluta para puestos de trabajo:

Posudkový lékař/posudková lékařka v oddělení lékařské posudk...

Česká správa sociálního zabezpečení sigue sin tener ninguna opinión aquí y muchas personas están pensando en buscar empleo en esta empresa. Escribe lo que piensas sobre este empleador, tu opinión es importante.

Samara noticias

Česká správa sociálního zabezpečení está activa en Twitter, ¿alguno de vosotros ha visto el último tweet que publicaron?

Předali jste kompletně vyplněné podklady pro výplatu dávky svému zaměstnavateli před více než 30 dny a stále nemáte… https://t.co/Kx3URV3Ubs

Hilio noticias

Esta es una publicación realmente interesante, recientemente Česká správa sociálního zabezpečení la publicó en su sitio web

Odstávka a výluka ePortálu, Informačního systému datových schránek a základních registrů

Andy noticias

¿Estáis Interesados en las noticias de Česká správa sociálního zabezpečení? Mirad lo que publicaron recientemente

@asteria_cz Dobrý den. Pravděpodobně jsou nesrovnalosti v zaslaných podkladech. Prověřte, prosím, prvně u zaměstnav… https://t.co/loBqsKzcwo