Mis Finques

Sabadell
Sector inmobiliario

Opiniones Mis Finques

En Mis Finques se recompensa el trabajo individual o todo el mundo trabaja en equipo?

¿Qué quieres saber sobre Mis Finques?

Logo
Fecha del acontecimiento 2022-12-29

Experiència pèssima. El (eliminado por el administrador) de Mis Finques ((eliminado por el administrador)) molt poc professional i amb inexistent ètica i moral. Ens va enganyar conscientment donant-nos informació errònia que ens ha perjudicat a nivell fiscal. Va voler jugar a dues bandes donant informació oral diferent a la part compradora i a la part venedora. El nostre error va ser confiar en aquesta immobiliària. Si teniu ocasió, aneu a alguna altra immobiliària de Sabadell que sigui més seriosa, rigorosa i professional. Mis Finques no reuneix cap d'aquests requisits.

Logo

Ja ho hem fet i es renten les mans perquè han estat molt hàbils i tot ha estat a nivell oral, res per escrit. No ho podem demostrar més ennlà del nostre testimoni: 3 propietaris que veníem i 2 compradores que compraven. Almenys que la gent sàpiga de quina mena de professionals estem parlant.

Manu

I no saps de més clients que estiguin en la mateixa situació per veure si poden actuar en conjunt?

¿Qué cursos le recomiendan a una persona con poca experiencia como agente inmobiliario para que se pueda desarrollar y crecer profesionalmente?

¿Qué puedes decir de la atmósfera de trabajo en Mis Finques? Esperamos tu opinión. Será muy útil para muchas personas.

La empresa Mis Finques está reclutando nuevamente para el puesto de Agente Inmobiliario.

Mis Finques Preguntas frecuentes