Calificación 5/5
CIF: V08430191
Finanzas y seguros
Calificación 5/5
En total 1 calificaciones

Opiniones MUTUALITAT DE PREVISIO SOCIAL DEL COL LEGI OFICIAL D'ENGINYERS INDUSTRIALS DE CATALUNYA A PRIMA FIXA

Califica la empresa
Comparte tu experiencia para ayudar a los demás
Calificación
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella
0% de calificaciones

¿Paga MUTUALITAT DE PREVISIO SOCIAL DEL COL LEGI OFICIAL D'ENGINYERS INDUSTRIALS DE CATALUNYA A PRIMA FIXA más que sus competidores?

¿Qué quieres saber sobre MUTUALITAT DE PREVISIO SOCIAL DEL COL LEGI OFICIAL D'ENGINYERS INDUSTRIALS DE CATALUNYA A PRIMA FIXA?

Todas
Positivas (1)
Neutras (1)
Negativas (0)
Últimas reseñas
Últimas respuestas
Más populares
No verificamos la experiencia de los usuarios
La reseña más popular
La reseña más popular entre los usuarios de Gowork
Marc
Fecha del acontecimiento 2022-12-14
Evaluación del usuario:

Es una empresa molt bona per apendre. Vaig estar durant quasi 2 anys en el department de Contabilitat I he dir que tot el que après a referencia a la Contabilitat ha sigut gràcies al departament. Sòn molt flexibles I el cap del department ha sigut una de les millors que he tingut en la meva curta vida profesional. Tot I els problemas que pot haber en qualsevol feina els hi estic molt agraït per tota la formació que m'han donat.
És un lloc per apendre de veritat i es prenen molt enserio la formació.

Cora

Voldria saber si t'han format des de 0 o si ja venies amb experiència laboral prèvia?

¿Consideras que la empresa MUTUALITAT DE PREVISIO SOCIAL DEL COL LEGI OFICIAL D'ENGINYERS INDUSTRIALS DE CATALUNYA A PRIMA FIXA remunera bien a sus trabajadores? Escribe qué dinero se puede esperar en este empleador.

MUTUALITAT DE PREVISIO SOCIAL DEL COL LEGI OFICIAL D'ENGINYERS INDUSTRIALS DE CATALUNYA A PRIMA FIXA Preguntas frecuentes