VIATGES RIGA TOURS

Calificación 4.6/5
En total 9 calificaciones

Opiniones VIATGES RIGA TOURS

Califica la empresa
Comparte tu experiencia para ayudar a los demás
Calificación
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella
11% de calificaciones

¿Se ofrece capacitación y desarrollo profesional para empleados a tiempo parcial en VIATGES RIGA TOURS?

¿Qué quieres saber sobre VIATGES RIGA TOURS?

Todas
Positivas (7)
Neutras (3)
Negativas (1)
Últimas reseñas
Últimas respuestas
Más populares
No verificamos la experiencia de los usuarios
La reseña más popular
La reseña más popular entre los usuarios de Gowork
Anónimo
Fecha del acontecimiento 2023-04-25
Evaluación del usuario:

Uzbekistan, una meravella de país, Viatges Rigatours, espectacular l'organització i programació d'en Sendo. Ens tornarem a veure.

nra

es cuiden de tot ells.. tu tant sols tens de dedicar-te a disfrutar del gran viatge

Joakim

Va, però no crec que sigui així de senzill, no donen cap compromís a últim moment?

Roxy
Fecha del acontecimiento 2023-12-07

La mayoría de las reseñas son positivas y destacan la organización, atención y calidad de los viajes ofrecidos por VIATGES RIGA TOURS. Muchos usuarios recomiendan la agencia y la consideran excelente en la planificación y el trato. ¿Has tenido alguna experiencia similar con la empresa? ¿Qué te pareció su servicio?

Baldiri
Fecha del acontecimiento 2023-10-01
Evaluación del usuario:

Viaje a Japón muy bien organizado, comidas incluidas de mucha calidad, atención permanente

Teo

¿Cuánto pagarás por un viaje a Japón? ¿El viaje incluyó todos los costos? ¿incluso seguro?

¡Empresario!

Descubre más
Abril 2023
Fecha del acontecimiento 2023-04-26
Evaluación del usuario:

VIATGE RUTA DE LA SEDA, AMB EXCELENT ORGANITZACIO, MOLT BON TRACTE I RECOMANABLE.

Talía

Oh i ha sortit tot bé? Quant temps va durar el viatge?

Vicenç
Fecha del acontecimiento 2023-04-14

Soc un amant de viatjar, i acabo de realitzar un altre viatge mes organitzat per aquesta agència (ja porto uns quants amb ells), i realment es digne de destacar la organització de cada viatge, atenció, disponibilitat i tracte tant en el moment de fer la contractació com durant el trayecte, ja que habitualment portem un guía de l'agència durant el viatge, qualsevol problema no t'has de preocupar. Ho recomano sense cap tipus de dubte

Lila

És molt bo saber-ho, perquè quan jo agendo viatges i els planifico m'agrada la comunicació constant, i si així és així doncs boníssim... podries dir-me com li has fet per contactar-los?

Anónimo
Fecha del acontecimiento 2022-12-20
Evaluación del usuario:

Lo mejor que hay en viajes programados y grupos

Imran

Los chicos están pensando en viaje para fin de curso. ¿Ya utilizaste sus servicios para este tipo de viajes? ¿También habrá que organizarles lo del alojamiento?

Consol
Fecha del acontecimiento 2022-11-13
Evaluación del usuario:

Servei excel·lent, 100x100 recomanable per la seva professionalitat.

Guren

i que tal és la qualitat de la resta del lloc? a més de la professionalitat dels empleats dic.
perdon si he tingut equivocacions, és que no es gaire catalan

anónimo
Fecha del acontecimiento 2022-09-20

montserratcp68@gmail.com

Viatge a la Puglia; excel.lent
Fecha del acontecimiento 2022-07-04
Evaluación del usuario:

He viatjat a la Puglia darrerament amb Rigatours, i no puc més que dir-vos-en excel.lències, són uns grans professionals i cuiden tot tipus de detalls, invlós els menjars que són de Gourmets, no cal que us digui més.
Revomanable 100%

¿Permite VIATGES RIGA TOURS a los empleados regresar al trabajo después de períodos de licencia relacionada con el cuidado de niños?

VIATGES RIGA TOURS Preguntas frecuentes