Grau soler

Barcelona
Calificación 2.9/5

Opiniones Grau soler

2.9

En Grau soler se recompensa el trabajo individual o todo el mundo trabaja en equipo?

Fecha del acontecimiento 2024-04-05

Hoy me entregaron el nuevo encaje transtivial,nos a costado lo suyo, pero que decir de la paciencia que tienen conmigo,y ha salido otra genialidad del SR Aristedes, que manos tiene y paciencia,muy muy contento

Montse
Fecha del acontecimiento 2022-12-15

Bon dia! Com que a l'ortopedia van forçar-me per a posar-me els pantalons compresius, tinc un esquinç a l'esquena, i una tendinitis a l'altra cama, que porto una protesis de genoll.
He optat per no empitjorar, i no he provat més de posar-me ni els pantalons, ni el liner.
Si a l'ortopedia van tenir que ajudar-me dos tecnic, i jo. Ara sola és molt més complicat.
Jo visc sola a la meva casa.
Tampoc crec que sigui molt normal que per a posar-me una protesis, tingui que ajudar-me més gent. Si fins ara no he necessitat a ningú.

Per al dilluns m'han donat visita, per fer-ne una valoració

Montse

Bon dia!
El metge de mutua, amb especialitat de planificació familiar, va fer la recepta, del que recomanen a l'ortopèdia.
Els metges de capçaleran els canvien ben sovint, i tinc demanada visita amb el traumatoleg fa més d'un any

Isaac

I encara res que et donen la cita després de tant? I no has pensat a anar a un altre consultori?

Montse Montañes
Fecha del acontecimiento 2022-12-11

Fa 31 anys vaig tenir un accident de transit, i van amputar-me la cama dreta a 1/3 distal. He portat diferents pròtesis ortopèdiques i he anat a tres ortopèdies diferents de Tarragona, i no he tingut cap problema per a que m'adaptessin una pròtesis.
Des de l'abril que estic anant a l'Ortopedia Grau i Soler, i diuen que tinc un munyo complicat, i que hi ha molta diferencia de gruix entre la meva cuixa i el munyo. I sempre ha segut així, i com a molt en tres mesos a les altres ortopèdies he tingut una pròtesis .
En aquesta ortopèdia, a l'ultima visita vaig acabar amb un esquinç a l'esquena, una tendinitis a la cama esquerra i amb dolor als colzes i ombrós, perquè per a subjectar la pròtesis, m'han fet un pantaló compressiu, que van tenir que ajudar-me dos tècnics a posar-me'l.
Qualsevol persona amb una amputació com la meva, som autònoms i independents amb les nostres vides. I mentre podem volem continuar així.
Ni tant sols la doctora de rehabilitació d'Amposta veu que sigui factible tenir una pròtesis que es necessiti la col·laboració d'altres persones per a posar-me-la i tots els complements que a l'Ortopedia Grau i Soler proposen.
Ja a l'estiu, no vam poder sortir de casa els meus nens i jo, perquè perdia la pròtesis quant sortia a caminar. S'apropen dies d'estar amb família i veig que tindrem que quedar-nos a casa una altra vegada, perquè a hores d'ara no tinc una pròtesis adequada a mi, i damunt patint lesions i ferides, a les dos ultimes proves que he tingut amb les proves d'aquesta pròtesis.

J.l.m.ppp
Fecha del acontecimiento 2022-11-18

Yo amputado del año 1975 y hasta el año 2016 todo genial y apartir del verano del 2017 hasta marzo del 2023 no pude caminar sin dolor en la cadera y alguna secuela más señor Berna me invitó a cambiar de ortopedia y dicho y echo nunca más pisaré
GRAU SOLER .. GRACIAS MANU

Este señor no trabaja para la empresa Grau Soler, entiendo bien? ¿Él te ayudó?

Empieza a gestionar el hilo de tu empresa. Tu hilo ha sido visitado por: 157 visitantes únicos

Fecha del acontecimiento 2024-04-05

Buenas tardes hoy me hicieron la entrega del nuevo encaje transtivial,agradecer a todo el equipo por su amabilidad, mención especial al SR Aristedes que paciencia tiene conmigo,y que decir otra de sus genialidades, como un guante,y como siempre,trato, ambiente,educadisimos,un 10equipo seguir así,un saludo

eloyangels2012@gmail.com
Fecha del acontecimiento 2023-07-07

Patrocina a algún deportista, adaptado

eloyangels2012@gmail.com
Fecha del acontecimiento 2023-07-07

Hola, buenos días,otro gran día de amabilidad y profesionalidad del equipo Grau Soler,con una mención especial por humanidad y buen hacer del Sr Aristeres, , pedazo de profesional,otra vez mas,nos hemos superado,me fui hemocianado no tengo palabras,solo agradecimiento, seguimos creciendo,un saludo y buen fin de semana

Momtse
Fecha del acontecimiento 2022-12-14

Fa més de dues setmanes, gairebé tres

Celeste

Quin pas fa més de 3 setmanes? alguna cosa dolenta?

Montse Montañes
Fecha del acontecimiento 2022-10-04

Divendres dia 30 de setembre vaig anar a una altra visita, una vegada més vaig sortir ben decebuda.

Des del principi li estic dient al tècnic que el liner es caragola i al mateix temps enganxa la genollera, que en un principi aguanta la pròtesis.
Ja m'han canviar quatre liners perquè es i l’anterior: coma, conjunció, pronom relatiu,
etc.---#------#---tallen---#---Ja m'han camviar quatre liners perqué es tallen on em fa el suport el munyó.(eliminado por administrador)

Ara el tècnic pensa que és el meu que talla el liner, segurament pel meu sobrepès

Des del 27 d'abril que va ser la primera visita, i fins avui que se suposa que ja hauria de tenir una pròtesis en condicions, ara em diu el tècnic que no sap quina solucionar donar-me ni quant.
He anat tantes vegades com ha fet falta a l'ortopèdia, hi ha hagut setmanes que fins i tot he estat dos dies en una setmana, i estic pitjor que al començament.

Ja venia d'una ortopèdia de Tarragona, que van estar dos anys dient que no tenien subministraments de liners, fins que vaig demanar a la mútua un canvi d'ortopèdia, pensava que a l'àrea de Barcelona tindrien la solució, i van derivar-me a l'ortopèdia Grau i Soler.
De moment, prometia, després que feia més de dos anys, que portava un liner tot estripat i deteriorat, que encara porto.
La visita a Grau i Soler, em donava l'esperança de tenir una pròtesis adequada a mi.
L'únic que puc dir fins ara positiu, és que la pròtesis que em van preparar, no pesa.
A més a més, van començar a sortir-me ampolles a la cuixa, entre la zona del liner, i la genollera, que a hores d'ara encara queden restes, tot i que fa tres setmanes que no porto la pròtesis que van preparar-me a l'ortopèdia Grau i Soler.
Un dia vaig voler donar-li una oportunitat, a aquella pròtesis tan innovadora i còmoda que havia de tenir, i vaig voler anar a passejar amb una amiga, vam fer un trajecte que hi havia escales, de baixada va anar prou bé, però de pujada, de sobte vaig adonar-me que no notava el liner. Al mig del passeig, i al primer tram de les escales, vaig haver de baixar-me els pantalons i comprovar com estava el liner. Gairebé portava tot el i l’anterior: coma, conjunció, pronom relatiu,
(eliminado por administrador) munyo fora del liner, vaig pujar-me'n el liner, i la genollera, que subjecta la pròtesis, a partir d'aquell dia d'agost, no m'he vist capaç de tornar a sortir al carrer, per por de perdre pel camí la pròtesis, i caure.
Fa quinze dies més o menys, el tècnic va provar de retallar el liner, i afegir a la vora un reforç, però es caragolava més, i fins i tot em tallava la circulació, a l'altura del genoll, a més a més, d'expulsar-me de nou la pròtesis, ja ni dins de casa, podia caminar, ni tan sols, anar d'una habitació a l'altra.
Tot hi havent provat diferents tipus de liners, de diferents materials, i després d'estar 5 hores a l'ortopèdia, vaig tornar a casa, amb un liner de més de tres anys, i una pròtesis de sis anys d'antigitat.
Ja no se que pensar, però ni el liner ni el meu munyo, no aguantaran molt més temps.

Alex
Fecha del acontecimiento 2022-05-20

Trato recibido deja mucho que desear

Emiliano

Perdón Alex, lo dices como su trabajador o como cliente?

Enrique
Fecha del acontecimiento 2021-11-05

Los precios son el doble de caros que en cualquier otra ortopedia , en mi caso Bota Aircast larga, fui allí por receta medica

Rustico

Puede que el precio sea debido a que los productos sean de una calidad sumamente buena. ¿O consideras que la calidad es similar a las de otras ortopedias? Si es así, tienes toda la razón.

Enrique
Fecha del acontecimiento 2021-11-05

Me ha costado la Bora Aircast larga el doble, que en cualquier ortopedia, fui por allí por receta médica.

Maricel

¿Dices que fue por la receta médica que tuviste que ir con ellos? ¿Al menos te habían advertido de que el costo sería mayor?

Fecha del acontecimiento 2021-09-23

profesionales///

Maria Elena

Podrías comentar como es el ambiente laboral dentro de la empresa? Has tenido la posibilidad de observarlo de cerca?

Fecha del acontecimiento 2024-04-05

Yo suelo ir , pronto y he coincidido con ellos antes de que entren a trabajar,hay muy buen rollete se les ve unidos

Alfonso
Fecha del acontecimiento 2021-07-18

El pasado jueves día 15, he visitado como paciente la ortopedia Grau Soler S.A. en Barcelona.
Me encantó su magnificas instalaciones, pero lo que más me gustó fue su equipo humano, Rita la persona que me atendió, me presento a todos ellos, les pude ver trabajar tanto en recepción como en el taller y aparte de su amabilidad, pude comprobar su profesionalidad.
Rita, gracias por tu atención, con tu trabajo y dedicación, consigues hacer mi caminar más fácil.
Un abrazo.

Rob
Fecha del acontecimiento 2021-06-10

¿Te han suspendido el contrato?:
Excelente empresa. Nivel de rotación de personal nulo. A
La formación del personal es continua y la inversión en herramientas y ayuda al trabajo es constante. Estoy muy contento por estar aquí.

Erik
Fecha del acontecimiento 2021-05-14

Buenas gente, les comento mi situación, buscaba empleo y creo que esta compañía puede ser interesante y muy original. Me gustaría que alguien que haya o siga trabajando allí me comente sobre las condiciones laborales ya que tuve una mala experiencia en mi trabajo anterior, los jefes no nos respetaban y no existía ningún tipo de beneficios. Me gustaría saber si la situación es parecida en Grau soler, muy agradecido de verdad.

serch
Fecha del acontecimiento 2021-02-11

He oído que la empresa Grau soler es realmente magnífica en el comercio de artículos ortopédicos, donde sus empleados gozan de excelentes beneficios laborales como días saludables, además cuentan con salarios realmente justos y contratos con todos sus beneficios de ley. Recomendado.

Andrés
Fecha del acontecimiento 2021-01-05

Grau soler es una empresa especializada en la fabricación de prótesis ortésicas y deportivas. He leído que este lugar le ofrece a sus empleados la oportunidad de crecer en un ambiente profesional en el que están en constante aprendizaje!

Maria Elena
Fecha del acontecimiento 2020-11-17

Hola colegas informo que en la calle Buenos Aires, 52 - BJ IZQ., Barcelona, 08036 , Barcelona, recientemente me di cuenta que hay una empresa que se dedica a la fabricación aparatos prótesis, ortopedia. Personalmente me atendieron muy bien, excelente calidad al atender.

pep
Fecha del acontecimiento 2020-07-17

Me han dicho que grau soler es una de las ortopedias mas caras de España.

Paloma

Pues no lo sé. E
Solo venden productos de primeras marcas y en salud lo barato sale caro.

Salva
Fecha del acontecimiento 2020-02-23

Grau Soler es una empresa ubicada en Barcelona la cual se dedica a fabricación de aparatos de ortopedia a medida y prótesis. Los empleados de esta empresa reciben muy buenos sueldos y la recomiendan porque los jefes son muy amables y comprensivos y su prioridad es el bienestar de los empleados

Tenemos la esperanza de que aparezcan nuevas referencias acerca del trabajo. ¿Alguno de vosotros trabaja en la empresa Grau soler ?, porque hace tiempo que no aparece nada sobre este tema. ¡Vuestra opinión es importante!

Grau soler Preguntas frecuentes