Tecniyacht 5

Calificación 3/5
En total 4 calificaciones

Opiniones Tecniyacht 5

Califica la empresa
Comparte tu experiencia para ayudar a los demás
Calificación
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella
50% de calificaciones

¿Paga Tecniyacht 5 más que sus competidores?

¿Qué quieres saber sobre Tecniyacht 5?

Todas
Positivas (1)
Neutras (5)
Negativas (5)
Últimas reseñas
Últimas respuestas
Más populares
No verificamos la experiencia de los usuarios
Evaluación del usuario:

La empresa fue calificada por el usuario como: excelente

Morgan Freeman
Fecha del acontecimiento 2021-02-12
Evaluación del usuario:

Hi ha notícies noves de tecniblack?

Francesc 2019
Fecha del acontecimiento 2020-11-24

La veritat és que el varador de Port Balis Tecniyacht 5, no te pàgina web, no està habilitat el fet de poder fer un comentari a Google, i no és sigut capaç de trobar la direcció d'email a Google. A més, tots aquests comentaris són sabuts des de fa molts anys. Els varadors dels ports adjacents a Port Balis, tenen o pàgina web, o es pot fer un comentari a Google. A més tenen bona reputació. Heu estirat el xiclet massa. Avui dia, no és possible amagar les tifes quan una empresa és una autèntica tifa. Finita la comèdia!

Black & Black

Són Tecniblack. Especialistes en Black.

¡Empresario!

Descubre más
Francesc
Fecha del acontecimiento 2020-11-06

Aquesta empresa és tan opaca, que és quasi impossible obtenir en internet l'adreça email. Això és típic d'empreses molt poc recomanables o més bé, de llocs dels quals has de fugir

Penós....

És de color Azabache. Sembla increïble que aquesta gent continuï essent els responsables del varador del port, quan tothom hi sap que cobren a preu de treballs fets per la Nasa, són unes xufles, no tenen qualitat i es permeten el luxe de tractar als clients com si fossin estúpids o tifes. El gerent Joaquim és un impresentable, a més d'un mitjà closca. Quina vergonya tenir aquesta gent al varador del port. Hauríeu d'aprendre dels varadors dels ports limítrofs.

Joan

Tens tota la raó Penós. El servei i treballs són deficients i de nivell 2 sobre 10, i quan hi fan una "pasterada", llença'n pilotes fora. El tracte sobre tor per part de Quim, és de bunyol de brandada de bacallà de baixa qualitat. Vés-hi fora Joaquim. Ets un paràsit sense vergonya mestre i gràcies a tu, acabareu tancant mitja closca. No està bé fotre el pal per un treball de baixa qualitat, i quan hi sou responsables de danys, dir que no és cosa vostra. Molt bé Joaquim. Gràcies a tu, teniu una fama de 0 professionals.

Manuel

Joan, se te ha olvidado decir que meten unos palos de 3 pares de hu*** por unos trabajos de mi***. Lo que viene a ser unos chorizos de campeonato. Piratas de la era moderna. Yo mi motora hace mucho tiempo que la llevo a otro puerto. La atención al cliente es de juzgado de guardia. Y además, le huele el aliento a aparato reproductor y camina como un pinguino con almorranas. El día que hacienda les haga una inspección a conciencia, se los llevan por delante (gente sin contrato, operaciones en negro, etc, etc, etc).

Manuel

A Verdura le huele el aliento a aparato reproductor y camina como un pinguino con almorranas. Y como dicen más abajo, si, es muy chulito para el cerebro de nuez que tiene.

Evaluación del usuario:

A Google, no hi ha possibilitat de posar opinió d'aquesta empresa. Per què serà? Quina empresa respectable no té habilitat a Google la possibilitat d'opinar? RESPOSTA: Una empresa que ho fa molt malament. Està molt clar.

Carles

Pregunta a los empleados:
Recomano portar a reparar les embarcacions a reparar o per manteniment a Varador 2000 en el port d'Arenys, ja que a Tecniyacht 5 són uns potiners, et claven quasi el doble per qualsevol cosa que en altres varadors, ho fan malament, ja que utilitzen manobre de poca qualificació, o il·legal, i a sobre si trenca'n alguna cosa a l'hora d'aixecar l'embarcació com per eixample la corredera, sonda, flaps o altres coses, es renten les mans i es fan els boixos. A més a l'hora de reclamar danys o insatisfacció pel treball els quals et buiden la cartera, un tal Joaquim Verdures es posa xulesc fins al punt d'encarar-se amb el client. Devíeu tenir més vergonya. El tal Verdures, seria millor que fes ensalades.

Fecha del acontecimiento 2020-11-06

Recomano portar a reparar les embarcacions a reparar o per manteniment a Varador 2000 en el port d'Arenys, ja que a Tecniyacht 5 són uns potiners, et claven quasi el doble per qualsevol cosa que en altres varadors, ho fan malament, ja que utilitzen manobre de poca qualificació, o il·legal, i a sobre si trenca'n alguna cosa a l'hora d'aixecar l'embarcació com per eixample la corredera, sonda, flaps o altres coses, es renten les mans i es fan els boixos. A més a l'hora de reclamar danys o insatisfacció pel treball els quals et buiden la cartera, un tal Joaquim Verdures es posa xulesc fins al punt d'encarar-se amb el client. Devíeu tenir més vergonya, sobre tot Joaquim Verdures. El tal Verdures, seria millor que fes ensalades.

munne156

jo tambe vaig tenir una mala experiencia. vaig demanar un color i sels hi va acabar i van acabar de pintar en 2 colors diferents. quan els hi vaig demanar de refer-ho, o van fer, pero queixant-se i dient que no em tornarien a agafar el barco per pintar. Deu ni do.

Mireya
Fecha del acontecimiento 2020-10-07

Vale la pena colaborar con ellos? Cómo opinais?

Sergi

No. Rotundament no. Porta l'embarcació a un altre Vereder com el d'Arenys, Mataró, Masnou...Et sortirà molt més econòmic, t'ho faran bé i et tractaran com a un client.

Tere
Fecha del acontecimiento 2020-09-23

los que trabajan alli me pueden informar que tal es el pago y el ambiente ?

Carles

jajajajaj. El pagament és buidar-te la cartera per un treball de mer**. A més, el tracte i respecte al client no té res a veure al que seria un professional. El tal Joaquim Verdures és un macarra prepotent. Dona molt bona imatge :)

¿Tiene Tecniyacht 5 de Sant Andreu de Llavaneres alguna vacante disponible para un nuevo empleado?

Hola ¿En el área Automotor hay mas posibilidad de conseguir un buen empleo si se busca en Sant Andreu de Llavaneres?

Automotor es el sector donde pertenece Tecniyacht 5 de Sant Andreu de Llavaneres y mi pregunta es ¿podeis contar con altas ganancias?

¿Es la empresa Tecniyacht 5 un buen lugar de empleo ? Escríbenos qué opinas de esta empresa y si merece la pena enviar allí el CV.

Sergi

Per treballar en negre sí. I per obtenir un salari indigne també. T'animo a passar durant uns dies i preguntar als treballadors.

¿Tecniyacht 5 intenta salvar todos los puestos de trabajo?

Francis

jajajajajajaj.....Aquesta gent són uns pirates professionals. Aquesta pregunta la fas per riure una mica, veritat?

Tecniyacht 5 Preguntas frecuentes