Fingracen

Calle Angel Guimera, 2 - 3, Sabadell, 08201 , Barcelona
comercial@fingracen.com
La experiencia del usuario con Fingracen no está verificada

Opiniones Fingracen

Lee los comentarios de los candidatos, de los empleados anteriores y actuales de Fingracen.

¿Es Fingracen una empresa confiable?

¿Qué quieres saber sobre Fingracen?

Ricard Sabadell
Fecha del acontecimiento 2023-03-31

Crec que Jack Sparrow és ascendent de Fingracen. Més ben dit, el (eliminado por el administrador) Barba Roja.

Demanen als que arreglaran coses un tant per cent a sumar del que costa, canvien coses que funcionen y els rebuts de manteniment que paguen els propietaris estan super inflats per poder agafar diners gratis de cada propietari.

A més els és igual si els que arreglen coses a la comunitat ho fan bé.

Fugiu d'aquesta gestoria. Us sortirà molt més barat a tots i no us prendran el pel. A la nostra comunitat els hem canviat per una gestoria en línia, seriosa i professional.

Ens estalviem cada propietari un 39% de la quota, i no ens prenen el pel canviant coses que funcionen o donant-nos una destralada quan cal arreglar una cosa que costa 350 euros, i ells en cobren 750.

Rosa

¿Cómo gestionan el piso? ¿Podría decir algo más sobre ellos? Estaba pensando en utilizar sus servicios, así que me gustaría saber más sobre ellos. Un saludo, Rosa

E.M.V.
Fecha del acontecimiento 2024-01-01

Totes les inmobiliàries de Sabadell tenen una pàgina de google menys Fingracen, que l'han hagut de borrar de les ressenyes tan nefastes que tenien.
Estic d'acord amb totes les opinions que es mencionen aquí. Només van a treure diners de tothom, dels inquilins que estan de lloguer i també dels propietaris i no els informen de res i es fan els seus "trapicheos" elles mateixes.
Amb la Teresa mai vam tenir cap problema perquè és una persona amb la que es pot dialogar i arribar a un acord però nefasta amb Patricia y Cristina, molt mala educació en múltiples ocasions i ens han fet alguns comentaris (sobre alguns veïns) que no veníen a compte i molt racistes.

Nick eliminado
Fecha del acontecimiento 2023-06-12

Molt d’ull son uns pirates que van per darrera per treure 5 euros mes, horroros

OLGA
Fecha del acontecimiento 2022-10-26

COMO DICEN TODAS LAS OPINIONES SON LAS PEORES FINCAS DE SABADELL, SOLO LES INTERESA LA PASTA , NADA MAS

Marti

Hola. Si fuese como lo comentas que solo les interesa la pasta, tienen que ser las mejores fincas, ¿No es así como se gana dinero, con un buen producto?

Victor

No no es así, a eso se le llama ser unos carroñeros LA DRO NES y poco profesional que es lo que son.
, si ves que no lo entiendes me lo dices y te lo explico un poco más claro

Marti

Entiendo, pero me gustaría saber también el motivo por el que lo dices, podrías explicar?

Fecha del acontecimiento 2022-10-07

Les pitjors finques de Sabadell,son poc professionals es creuen algo I tenen les instal.lacions mes cutres que he vist mai

SR pitarch
Fecha del acontecimiento 2022-09-11

Molt d’ull amb aquesta gentussa! No respecten el secret de professionalitat ni la proteccio de dades , están denunciats en seu judicial hi a l’agencia catalana de cónsum.

Víctor

Eh i com t'has adonat que no tenen confidencialitat? Ho confirmes per experiència pròpia o perquè t'ho han explicat?

Victor

Nosaltres els tenim denunciats tambe , espero que amb tota la documentació que hem aportat els hi tanquin la parada

Víctor

Però els han donat el vistiplau al procediment que volen fer? S'han assessorat?

Vicente
Fecha del acontecimiento 2021-05-02

Fingracen es una empresa que se encarga de administrar y asesorar a Comunidades de Propietarios. Por lo que oído trabajan en un horario bastante cómodo de lunes a viernes permitiendo a cada uno de sus trabajadores organizar su tiempo

brandon ivanov
Fecha del acontecimiento 2020-01-23

Fingracen son oficinas de empresa en donde trabajo en el sector administrativo desde hace unos meses. Me siento muy satifecho con todos los beneficios, en especial con la paga y los horarios que son super flexibles.

Esperamos referencias nuevas sobre Fingracen y sobre cómo está ahora.