Interactiu Comunicacio Digital

Calificación 4.8/5
En total 6 calificaciones

Opiniones Interactiu Comunicacio Digital

Califica la empresa
Comparte tu experiencia para ayudar a los demás
Calificación
3 estrellas
2 estrellas
1 estrella
0% de calificaciones

¿Ha habido algún aumento reciente en Interactiu Comunicacio Digital?

¿Qué quieres saber sobre Interactiu Comunicacio Digital?

Todas
Positivas (1)
Neutras (2)
Negativas (0)
Últimas reseñas
Últimas respuestas
Más populares
No verificamos la experiencia de los usuarios
Fecha del acontecimiento 2022-01-17
Encuesta
Evaluación del usuario:

Los aumentos dependen del puesto.
La posibilidad de obtener un ascenso en el trabajo es baja.
Los descansos en Interactiu Comunicacio Digital son suficientes.
El número de días laborables a la semana en Interactiu Comunicacio Digital es 5.
Las ventajas aquí son: Buen equipo.
La empresa ofrece: contrato de trabajo.
Beneficios: Sí.
En Interactiu Comunicacio Digital trabaja entre 21-100 personas.
Me gusta mi trabajo.
Diría que el empleo en Interactiu Comunicacio Digital es muy estable.
Las tareas son/están bien repartidas.
Los compañeros de trabajo son agradables.
Gran empresa per créixer com a professional en els àmbits de la programació, màrqueting i disseny. Molta atenció cap als empleats, bon ambient de treball i gran equip.

Ágata

Hola Raúl, si l'empresa et permet créixer com a professional, hi ha bon ambient de treball i molta atenció cap als empleats. Per què els augments depenen del lloc i és poc probable aconseguir un ascens? Em sembla una cosa contradictòria.

@Ágata
Hola Ágata, ascens en quan a augment de càrrec penso que és baixa perquè cal que algun càrrec ja existent canviï de funció perquè quedi una vacant. Per tant, la possibilitat d'ascens no considero que sigui alta sinó baixa. Malgrat es pot donar perfectament el cas. Espero haver-te pogut aclarir aquest dubte!

Ágata

Hola de nou Raúl, entenc que per obtenir un ascens cal alliberar una vacant, però per què els augments de salari depenen del lloc o càrrec que tinguis? no sé si m'explico, el meu català no és gaire bo. Gràcies per la teva resposta amable.

Raúl

Hola Ágata! No penso que els augments de salari depenguin del càrrec.

Ágata

Disculpa Raúl, això va ser el que vaig entendre i per això pregunti penses quedar-te a Interactiu i fer-te una carrera professional?

alexandra
Fecha del acontecimiento 2019-04-04

Interactiu Comunicacio Digital
Es una empresa líder en tecnología de información, e innovación, trabajo hace cinco años junto a la empresa en programador de aplicaciones y ha sido una suerte el poder desarrollarme en esta área que tanto me mola.

¿Todos los empleados de Interactiu Comunicacio Digital trabajan de forma remota?, o tal vez híbrida?

¡Empresario!

Descubre más
Interactiu Comunicacio Digital recientemente recluta para puestos de trabajo:

Administratiu/va comptable, Especialista en Google Ads / Linkedin / Instagram / Facebook Ads, Programador/a Full Stack

Interactiu Comunicacio Digital Preguntas frecuentes