Radio Flaixbac

Calificación 3.5/5
En total 2 calificaciones
GRACIA, 55 08007 BARCELONA. (BARCELONA)
CIF: B60000841 Teléfono: +34 935 05 55 55
Servicios de TI
Calificación 3.5/5
En total 2 calificaciones

Opiniones Radio Flaixbac

Califica la empresa
Comparte tu experiencia para ayudar a los demás
Calificación
50% de calificaciones
2 estrellas
1 estrella
0% de calificaciones

Si no se puede contactar con la empresa, ¿dónde se puede encontrar la sede de Radio Flaixbac?

¿Qué quieres saber sobre Radio Flaixbac?

Todas
Positivas (1)
Neutras (1)
Negativas (3)
Últimas reseñas
Últimas respuestas
Más populares
No verificamos la experiencia de los usuarios
Anónimo
Fecha del acontecimiento 2024-01-03
Evaluación del usuario:

Demasiada música latina no siempre de calidad aceptable

Raquel

Te refieres al regueton o a cual musica latina?

Anónimo
Fecha del acontecimiento 2023-02-09

Estava sentint x la radio flashback cap alla les 8 del vespre, quan vaig sentir el comentarista musical més incult, més q machista trasnochat,q tbé, misógin, continuu: comentar, en antena i davant dels oyents (molts d'ells amb gust musical, respecte al mon musical i als artistes en gnral i mes qusn han guanyat 5 premis grammy, omplen estadis, i tenen un públic fidel) , continuu, es q no m'ho puc creure encara: amb una veu de xulupiscinas i perdonavides, tal qual "aquesta informació me la sua" Parlavan des concerts de la Beyonce!! Com es permet aixó??? Xq es dona? Xq es famosa? S'atraviria a fer aquests tipus de comentaris si fos el Bruno Mars o un altre cantant masculï???
Prou de machisme trasnochat i vulgar, puebleríi resentit al mon musical.
Realment no se qui es ni vull saber-ho. Lejos, lejos..!! Però no tenim xq sentir comentaris soeces, fora de lloc i machistas de comentarista q se creen gallitos del corral..., q ho sigui a casa seve si li deixan..., a un programa públic, es una vergonya q el deixin treballar de cara al públic a aquests " niñatos"!! (Q mes aviat semblan discípuls del Fari disfrassats)

Xavi d.
Fecha del acontecimiento 2021-09-09

Una radio insuportable. Més de dos anys posant la mateixa "música". És un bucle de 10-15 "cançons". Per favor no les anuncieu com si cada cançó foa una gran novetat !

¡Empresario!

Descubre más
Evaluación del usuario:

La empresa fue calificada por el usuario como: buena

¿Sabéis cómo está ahora la situación en Radio Flaixbac ? Esperamos observaciones nuevas acerca del trabajo.

Radio Flaixbac Preguntas frecuentes